پنج وارونه........۵..

چشم حسود بترکه

پنج وارونه........۵..

چشم حسود بترکه

فکرشم نمیکردی؟؟؟؟

   من با یه دنیا خاطره             تو به من گفتی برو

                                 من چه جوری جداشم از تو

                       من میخوام از دنیا برم تو میگی تنهایی برو

                                   من میمیرم جداشم از تو

                    من با دلی خون از غم تو چی میشه بمونی با من

                                    نگوشرم میکنم از تو

                       من با خودم میگم دل تو چرا بد میکنه با من

                                   باشه دل میکنم از تو

                        ((  رفتم از شهرخدا ستاره چیدم واسه تو

                         تو ستارمو سوزوندی آخرش گفتی برو

                          آی دلت بسوزه بی رحم تو اسیر دلتی ))

                 کاش میدونستی عزیزم اون ستاره خودتی .

 توسوزوندی خودتو با خودت منم سوزوندی کاشکی دل نداشتی و جاش توی قلب من میموندی

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

ددددددددددددددددیییییییییگگگگگگگگهههههههههههههههه واااااااااااااااااقققققعععععععاااااااااااااااااادارم دیونه می شم[عصبانی]خخخدددددددداااااااخووبت به چه دردی می خوره فقط متنه اهنگ خوبذادانلود کنیم2هفتس اینترتو زیرو رومی کنم برایی اهنگ فقط متنش گیرم می یاد[عصبانی][تعجب][گریه][عصبانی][عصبانی][عصبانی]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد