پنج وارونه........۵..

چشم حسود بترکه

پنج وارونه........۵..

چشم حسود بترکه

پنج وارونه....۵...۵...۵

پنج وارونه چه معنا دارد؟

خواهر کوچکم از من پرسید ....

من به او خندیدم...

کمی ازرده و حیرت زده گفت

روی دیوار و درختان دیدم

باز هم خندیدم        گفت

                دیروز خودم دیدم پسر همسایه پنج وارونه به مینا میداد

انقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید

بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم

بعدها وقتی غم سقف کوتاه دلت را خم کرد ................

            بی گمان میفهمی پنج وارونه چه معنا دارد......!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 09:37 ق.ظ

۵ وارنه آری آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست

سعید جمعه 10 مهر 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

حلا خودمونیم منم نمیدونم 5 وارونه یعنی چه وقتی دیدم اول فکر کردم 5000 تومانی رو میگی ولی بعد که وبلاگتو خوندم فهمیدم یه ربطی به عشق و ازاین حرفا داره سعید 22سالمه تاحالا همچین کلمه ای نشنیده بودم

تارا پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

این شعر خودت نیست گفتم بگم فک نکنی مردم خرن

farzane سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

این شعر ماله استاد بداغیِ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد